Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Δια.. λογοι.

Είναι χαμένο το παιχνίδι…. 
Μαλακίες…
Κοίτα μπορεί να χάσαμε μια μάχη αλλά όχι και το πόλεμο…
Φιλοσοφικές μαλακίες……
Είσαι  πολύ αρνητικός
Τουλάχιστον δεν είμαι πολύ μαλακας….
Το νόημα της ζωής είναι να σου παίρνουνε πίπα ενώ εσύ φτιάχνεις την καινούργια γραβάτα σου στο καθρέφτη…..
Το νόημα της ζωής…. Τι θα μπορούσε να ξέρει  ένα καθίκι σαν εσένα για το νόημα της ζωής? Μαλακα …. Η ζωή είναι μια γραμμική πορεία προς το θάνατο…. Όμως εγώ υπόσχομαι ότι μέχρι να φτάσω εκεί θα είμαι τόσο μεθυσμένος που δεν θα μου καίγεται καρφάκι….
Άκου τώρα τι λες…..

Την αλήθεια?
Θυμάμαι φευγαλέα ….. Στιγμές…. Οδηγούσα το κουβά που είχα για αμάξι και φανταζόμουν… Ξέρεις, ιστορίες για αγρίους…. Εμένα να κάνω πράγματα…. θάματα …. .
Τι σκεφτόσουν?
Να κερδίζω ότι είχα χάσει… Αλλά πάντα στο τέλος.. Ξέρεις όταν τελείωνε η βόλτα και έβγαινα από το αμάξι ένιωθα πιο άσχημα…
Γιατί?
Γιατί ρε μάγκα δεν έπρεπε να είχα χάσει….
Ο χαμένος τα παίρνει όλα….
Πρέπει να κόψεις το ποτό…
Και εσύ φιλαράκο πρέπει να σταματήσεις να ερωτεύεσαι καριόλες.
Εγώ και εσύ…. ερωτευόμαστε τις ιδέες μας…. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό… Το πρόβλημα είναι ότι και οι δύο κατεβάζουμε μαλακίες για  ιδέες.
Δεν ξέρω…..
Τότε δες….
Είχα άδικο;
Όχι, οι ιδέες όμως ήταν…
Γλυκές…
Ναι…  
Ιδέες……
Ναι…. Ιδέες….. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου